HP Pavilion dv6570ed

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv6570ed op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dooortje 06-11-2007
Geschreven voor: HP Pavilion dv6570ed

Ik ben erg tevreden met deze laptop. Het opstarten van Vista duurt alleen wat lang, 3,5 minuut, maar werkt verder zonder problemen. Ik gebruik de computer vooral voor tekstverwerking, internet en Photoshop. Daar is hij prima geschikt voor. De accu gaat zo'n 3 uur mee. Verder is het een stille computer; de ventilator gaat wel regelmatig even aan maar is absoluut niet storend. Als je vragen hebt kun je HP makkelijk bereiken via de chat, dat werkt goed. Wat wel een minpuntje is, is dat er software geïnstalleerd is die je niet nodig hebt. Deze kun je niet eenvoudig via het configuratiescherm verwijderen.

Johan Pielman 09-10-2007
Geschreven voor: HP Pavilion dv6570ed

Na wat reviews te hebben gelezen toch gekozen voor deze HP.

Ziet er mooi uit met zijn hoogglans lak. Scherm is ook superscherp. Tiptoetsen bediening voor de cd/dvd is prima. Alles voelt lekker degelijk aan. Ook de muisaanwijzer werkt super. Is heel gevoelig maar is voor diegene die de muis prettiger vindt ook uit te schakelen. De laptop is met zijn 3 kg. ook lekker licht. Geluid is ook leuk maar verwacht geen soundblaster.

Nadeel vond ik de opstarttijd. Door in de MSconfig wat programma's uit te schakelen kon ik de opstarttijd verkorten van 3,5 minuut tot nog geen 60 seconden.
Dat is heel prettig. Vista ziet er ook erg mooi uit en werkt heel makkelijk.

Kortom... prima laptop. Echt een aanrader!

King Tony 26-09-2007
Geschreven voor: HP Pavilion dv6570ed

Echt een goede laptop! Heb hem nu een maandje in bezit ongeveer en nog helemaal geen problemen gehad! Batterijduur had langer gekunt maar is prima mee te werken zo.. Beeldkwaliteit is top, geluid is voor een laptop ook erg goed. Heb alleen soms als ik uitzendinggemist.nl kijk dat het beeld soms achterloopt met het geluid maar dit ligt ook deels aan de internet verbinding maar op mn pc heb ik er geen last van..

suikerspin 23-09-2007
Geschreven voor: HP Pavilion dv6570ed

Mooi strak uiterlijk en inderdaad heel geruisloos. Ben nog wel aan het puzzelen met internet. We hebben 2 PC's met kabels op het Chello-modem, en ik weet nog niet hoe ik e.e.a. draadloos aan de praat krijg. Ook zou ik er t.z.t. TV mee willen kijken in de vakantie (buitenland)

WILLPOWER 10-09-2007
Geschreven voor: HP Pavilion dv6570ed

Vorige week na een korte maar kritische vergelijking deze HP gekocht. Ze ziet er netjes uit, voldoende geheugen en ik hoef er niet dagelijks mee op pad dus haar gewicht is minder belangrijk. Scherm is prima, lijkt wel plasma, en alles voelt degelijk aan. Bovendien is ze lekker stil, ventilator hoor ik zelden of nooit en hij start geruisloos op. Mooi en prettig apparaat. Vista werkt prima, geen klachten tot nog toe. Enige mindpunt is misschien : scherm/klep kan niet worden vergrendeld.

Erikb 26-08-2007
Geschreven voor: HP Pavilion dv6570ed

Nu een paar dagen in gebruikt, prima laptop, kwaliteit lijkt uitstekend, de kast is hoogglans zwart, hierdoor zie je wel alle vingers.
De sneltoetsen zijn tiptoetsen, hier voel je dus niet of hij ingedrukt is, dit is even wennen, maar werkt dan prima.
Ik heb bewust gekozen voor de 2 gig geheugen, dit is ook zeker aan te raden met Vista.